Friday, March 4, 2011

My Bossier Weekly Roundup: The Vlog

Video blogging, or vlogging, has become pretty popular in some quarters. While I have no desire to change the format of My Bossier, I thought it might be good to do a weekly update vlog, discussing the blog posts and events of the week.
This is my first effort; we’ll try it for a couple of weeks and see how it goes. Please give me your honest opinion – should I keep it up or not?


13 comments:

  1. Jim

    You the Man and thats all I have to say about that.

    ReplyDelete
  2. Now that is funny, I don't care who you are! Ooops!! You see what I meant to say was!!! Oooops again! Dang it!

    ReplyDelete
  3. that moons got to be coming full agin oops i mean again. i dont know what vitamins your on but cut me a slice.

    ReplyDelete
  4. Outstanding.

    ReplyDelete
  5. You're not as funny as you think you are.

    ReplyDelete
  6. Oh come on Lynn, lighten up!

    ReplyDelete
  7. maybe you could do a video interviewing larry dean on why he pays his secretary so much. how much u wanna bet he won't do an interview :)

    ReplyDelete
  8. That's awesome. Thanks for the Saturday morning chuckle.

    ReplyDelete
  9. Jimbo, I truly almost tinkled...not related to Jane Wyatt...BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

    To be honest, that's just pretty dang cool. And, to echo others, that's funny, I don't care who you are.

    When life settles back down, I'm gonna pick your brain about video junk.

    Now, don't get all puffed up and vain or nothing, but that was primo. I was laughing so hard that Pam got worried behind it. She worries too much...

    ReplyDelete
  10. LOL! You couldn't have had as much fun producing it as I did reading it :-)

    ReplyDelete
  11. Wow! that was real good Jim. Maybe one day me and Andy will catch up with your techno know how.

    ReplyDelete
  12. Darrell, we can live in hope...but it ain't gonna happen.

    Jim is an award-winning booger, after all...

    ReplyDelete

Rules of the road:
1. No personal attacks or insults.
2. No accustory statements about wrongdoing or criminal acts against anyone.
3. Say all you want about the pros and cons concerning the candidates and the issues, or the general subject of the blog post, just follow Rule #1 and Rule #2.